Nu e den där för att stanna ;)

I måndags var de tillslut dags :D Viste vad jag ville ha men att de skulle bli så här otroligt bra de hade jag aldrig vågat hoppas på!!! I början var de lugnt men efter några timmar så var de inte speciellt skönt längre :P de sista 2 timmarna ville jag bara resa mig upp och gå hem men de vara bara att bita ihop och härda ut! Nu ska den läka och sen ska jag tillbaka i mitten av april för att färdigställa den. Tror inte de kommer ta så långtid för hon hann väldigt långt på denna sittning! Nu håller vi bara tummarna för att färgerna sitter ordentligt så de inte blev som på förra där jag har vart iväg och fyllt i två gånger.

 



Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Systeryster

Säger det igen: grymt grymt!

2011-03-24 @ 21:43:58
Postat av: Johanna

Nöff nöff :D

2011-03-25 @ 20:52:03
URL: http://joth.webblogg.se/
Postat av: Anna

Häftig!

2011-03-30 @ 18:42:42
Postat av: Hanna

Häftigt, snyggt och förbaskat modigt.



Jag tyckte min lilla svala på ryggen var smärtsam....Stor som en femkrona och höll knappt på att ta mig igenom det.

2011-03-30 @ 19:32:36
URL: http://hanna.fornhem.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0