Här kommer den efterfrågade uppdateringen!!! :D

Denna vecka blev de vist alkohol fyra dagar. Hmm lite mer än vad jag e van vid!!! Började med i måndags då jag åkte ut till Funbo för min morbror med familj var upp och hälsade på. Första gången hela familjen Kortzon var här. Kul för mamma att hennes bror äntligen kom hit efter otroligt många år!!! Så de blev god mat och en del gott vin! :)
Sen var de onsdag och Johannorna kunde ju inte sitta hemma då utan de blev till Bullitt, Framfickan och Bullitt igen, och alldeles för mycket dricka med tanke på att de var arbetsdag på torsdagen!!! Kom hem halv fem på morgonen så när de var dags att gå upp efter någon ynka timmes sömn var jag nog fortfarande full. Så inte nog med att man jobbade två11-timmars dagar efter varandra man var även dum nog att vara bakis en utav dom!!!! Tyvärr kan jag väl inte skylla på någon annan än mig själv heller!!! :(
Sen var de fredag och jag gick på semester. Semester som så klart måste firas. Så jag och Johanna flyttade ut förfesten på min balkong :) och njöt av sommarvärmen. En helt okej kväll blev de men inte mer tyvärr.
   
   
Lördagen var de jag, Johanna, Anna (Johannas kusin) och Helena. De grillades först innan vi drog ner till Bullitt. Tog en sväng till Flustret men de kändes inget bra så vi gick tillbaka till Bullitt. Vi börjar känna oss hemma där! :) Träffade min Jessi och Jennie en snabbis oxå.
Vet inte riktigt vad de var men är besviken på helgen. Inget roligt folk ute och kom aldrig riktigt igång, varken i fredags eller i lördags.
   
   
   

( Hittade en hel del bilder i kameran som inte jag har tagit :P )

Puss&Kram


Jessicas "25"-års fest

   
   
   
   
   



   
   
   



   

Tusen tack för en kanon kväll allihop!!!!

Puss&Kram

Söndag

I går var de en tung dag. Jag och Johanna låg mest i soffan och halvsov hela dagen. Men de var ju lördag och Helena skulle firas, fyller 24 idag! Grattis gumman!! Så de var bara att snygga till sig och börja om igen. Först hem till Helena och förfesta lite och sen till Flustret. Förstår inte riktigt hur jag lyckades men inte ett öre gjorde jag av med, men var inte utan dricka för de!!! :D  Men om man ska jämföra med Johanna så kan man nästan kalla mig lugn!!! (Hihi sorry hjärtat, kunde inte låta bli!!!)

 
Bakis i soffan med huvudvärkstabletter och något att äta.

   
Söta Helena och Johanna i samma klänning

 
Johanna, Roger och Helena

Skönt att man e ledig i två dagar till så man hinner ta igen sig efter helgen!!!

Puss&Kram

Som sagt....

.....det blev en lång dag!!!! Tog bussen ut till Björklinge vid elva tiden för att hälsa på Familjen Thillman. Har inte träffat min lillprins på en månad så viste ju inte hur han skulle reagera när jag kom, skulle han känna igen mig??? Men vist kände han igen sin faster! :D
   
   

Var där i ca sex timmar innan de var dags att åka in till stan och möta upp Johanna. Köpte mig en klocka (himla fin) och en digital kamera (som testades senare på kvällen).

Vi hade ju tänkt att de skulle bli en lugn kväll eftersom vi ska ut i kväll oxå. Men någonting gick galet!!! Kan vara att vissa e väldigt generösa och bjuder och de e oartigt att säga nej! Tyckte ändå jag var lite duktig och gick över till vatten på slutet, inte för jag vet om de hjälpte men!
     
     
     
   

Men vi hade roligt iaf och de e väl de vi känner av idag!!!
Bara att bita ihop och komma igen!!!
Tur att de inte e så ofta de blir så här illa!!!

Puss&Kram

Blir en lång dag idag!!!

Klockan e bara 7.30 och jag har redan hunnit få igång två tvättmaskiner, bäddat rent i sängen och städat i sovrummet. Och allt detta på min lediga dag!!!
Vid elva ska jag åka ut till Björklinge och hälsa på hos Jocke, Andrea och Ludde. Har inte vart där sen de fick ordning. Och jag har inte träffat min lillprins på nästan en månad!!! :(
Ikväll blir de utgång med my lovely!!! Detta kommer bli en lång dag, men de gäller att hinna med så mycket som möjligt när man e ledig!!!

Puss&Kram

RSS 2.0