Funbo mys

Idag tog jag bussen ut till Funbo och medans jag gick de ca 2 km hem till mitt barndomshem (haha vad gammal jag känner mig när jag kallar det de) så var jag bara tvungen att ta kort på allt fint.

   
Funbo kyrka


Denna väg har man gått, cyklat och ridit miljoner gånger. De e först nu när man inte behöver göra det dagligen som man faktiskt uppskattar allt de fina!!!

   

   

   
Ludde följer efter Cosmos (katten) ända in i häcken

   
Knack, knack.
Någon där?
Nopp, ingen i stallet denna gång!!!



Puss&Kram


I fredags...

... kom Jessica, Sandra och Jakob över. Först var de bara jag och Jessica och vi åt middag på balkongen för första gången detta år. Mumsigt var de!!! Sen blev vi fler och det blev vin och till sist utgång!!! :D

   
   


Puss&Kram


Ullared :D

Detta e lite av de jag shoppade där nere!!!
   

 

 

Sen var jag ute i Funbo i onsdags för att umgås med mamma och Ludde

   

Lill-skrutten var så förkyld så han inte kunde andas genom näsan, stackarn!
Han var väldigt gosig då han förmodligen hade lite feber oxå, så han myste lite med farmor sin innan Jocke kom och hämtade honom.
   

 

Plockade även hem en bukett vitsippor att ha på bordet














Puss&Kram

 

 


RSS 2.0