Gillat denna sen jag var liten!!!



Puss&Kram

Shoppat :D

Min nya jacka, den e inte så ljus grå som de ser ut på bilden och den e super fin på :D

 

Mina ny stövlar som jag kan ha på jobbet



Och mina ny vinter stövlar. Var fodrade med vitt tjokt lurv så jag ska nog inte frysa om fossingarna!!!

Blev även en rosa stekpanna med röda prickar på och en kilram som jag ska spänna upp tyg på.

Så nöjd med mina inköp!!!

Puss&Kram


En dag i Björklinge hos min lill-prins och svägerska

Idag tog jag bussen ut till Björklinge och hälsade på hos Andrea och Ludde. Min lill-prins som jag inte träffat på nästan två månader. Har saknat honom så!!!!

   

   

Vet faktiskt inte vem som hade roligast i lekparken, Ludde eller Andrea??? :D



Kan man vara sötare??? Jag bara undrar!!!



De var från början mitt äpple men någon snodde de vist!!! :D



Himla gott att suga på äpple, fick aldrig nog!!!

Puss på dig min lilla älskling!!!

Puss&Kram


Söndag

Så har de gått en vecka till då! Vart tusan tar dagarna vägen??? Igår blev jag hämtad efter jobbet av Einar så åkte vi ut till Lagga där Jessica och Lukas väntade. Blev vin, grillat och fotboll. En jätte mysig kväll även om jag blev sjukt trött ganska tidigt. Jag brukar inte vara den som hoppar över att diskutera vad än ämnet är men igår fanns verkligen inte orken. Men tack alla tre för kalas trevligt sällskap och super god mat!!!

   

Puss&Kram

RSS 2.0