Ändring!

Ja nu ska de bli ändring! Slut på alla negativa tankar och bara tänka positiva! Ska göra de bästa av varje dag! Snart avklarat det 26 året av mitt liv och tänker göra de 27 till de bästa hittills!!!

Puss&Kram

Ledig dag!!!

Har jobbat hela långa helgen så idag e jag ledig. Har pysslat lite här hemma så nu e de grönt tema i min lgh. Tänkte de behövdes lugnas lite med färg innan de var dags för allt rött som de blir om några månader.

 

I veckan var jag hemma hos mamma och pappa en sväng. Jag och mamma tog en lång härlig ridtur i skogen och det underbara höstvädret som var. Sen på tordagen gick vi en sväng till skogen för att kolla efter lite svamp och fann mer än jag hade kunnat drömma om. Satt på samma ställe i en och en halv timme och bara plockade. Till slut vara vi tvungna att säga att de fick vara nog, allt skulle ju rensas oxå!!! 

 

MASSOR av trattkantareller och några taggsvamp oxå, de hela tog nästan 2,5 timme att rensa men de va de värt!!! Nu ligger de på torkning.

Nä de va allt för denna gång!!!

Puss&Kram 


RSS 2.0