Äkta vänskap de e grejer de!!!



Ibland kommer de bara över mig, jag har så otroligt goda vänner!!! Vissa av er har jag haft i mer än halva mitt liv, andra bara känt i några månader. Vi kanske inte pratar dagligen och ibland inte ens på veckor men jag vet att ni alltid finns där för mig och jag för er. Ni står mig alla så nära!!! Vad skulle jag göra utan er?! ♥

Puss&Kram

Så nöjd!!!

Nu har jag äntligen köpt mitt efterlängtade soffbord, och till halva priset oxå!!! Kan de bl bättre? Och så slog jag till med en plommonfärgad matta. Detta blev resultatet:



Puss&Kram


Dom sprids med vinden...

...och jag känner mig kvarglömd.

Senaste veckan har jag fått så många besked som ändrar hela min jobbsituation. Skulle de inte vara för att min bästaste Åsa kommer upp så vet jag inte vad jag hade gjort!!! Tack vare henne känns allt lite bättre igen!!!

Puss&Kram

Åhhh

Var ledig igår så då passade jag på att åka ut till Funbo och mamma för på onsdagar har hon Ludde hos sig. 

   

     

Han tyckte om att lukta på farmors tulpaner, om och om och om igen ;)

   

De e ju så man vill äta upp honom!!!!!



Pojken vet ju helt klart hur man charmar!!!!



Puss&Kram


RSS 2.0