Torsdag

Jaha, snart gått en vecka till då.
Helgen blev lugn, i söndags åkte jag Ingela och Anna till Sigtuna och gick på marknad. Kul att komma bort från stan om så bara för några timmar!!! I tisdags hade jag bestämt dejt med Moa :) vi åt sushi på East City och de blev mycket snack och diskuterande. Så skönt att ha vänner som man verkligen kan prata med och som förstår en. Igår onsdag var jag ledig och då blev de så klart ut till Funbo eftersom mamma har Ludde då. Kan aldrig få nog av min lill-prins!!! :D Idag var jag oxå ledig (eftersom jag ska jobba hela helgen) så först var de några timmar i tvättstugan som gällde, sen omplantering av blommorna som var i blomlådan på balkongen till krukor så de e lättare att ta in dom när de blir för kallt därute. Hade tänkt ta en långpromenad men jäklar vad de blåste ute så de blev till att städa och dammsuga här hemma och sen en kortpromenad till Ica för lite små handling. Nu har jag bakat två pajer med äpplen och björnbär, fick med mig äpplen hem i går från mamma så ville göra något med dom. Ja de får nog räcka så för idag, blir soffan resten av kvällen. Men i morgon e de fredag igen och imorgon kväll ska jag hem till underbara Ingela för lite god mat (hoppas jag ;) ) och trevligt sällskap.

Vill bara skicka en bamse kram till min systeryster oxå!!!! <3

Puss&Kram


RSS 2.0