Nu e den där för att stanna ;)

I måndags var de tillslut dags :D Viste vad jag ville ha men att de skulle bli så här otroligt bra de hade jag aldrig vågat hoppas på!!! I början var de lugnt men efter några timmar så var de inte speciellt skönt längre :P de sista 2 timmarna ville jag bara resa mig upp och gå hem men de vara bara att bita ihop och härda ut! Nu ska den läka och sen ska jag tillbaka i mitten av april för att färdigställa den. Tror inte de kommer ta så långtid för hon hann väldigt långt på denna sittning! Nu håller vi bara tummarna för att färgerna sitter ordentligt så de inte blev som på förra där jag har vart iväg och fyllt i två gånger.

 



Puss&Kram


Innanför dörren...

... låg de ett vykort när jag kom hem idag. De va från mina älskade morföräldrar. På framsidan var denna text tryckt:


Tro på dig själv

Varför är det så svårt
att tro att man är bra
att känna att just jag
är den jag helst vill va

Nån annans kvalitéer
är sånt man bara vet
Men uppskattning från andra
tas emot med tveksamhet

Tänk om vi bara kunde
byta plats ett litet tag
och genom andra ögon
se oss själva för en dag

Då skulle du få veta
det du inte tror på nu
-att det är helt fantastiskt
att de finns någon som du


De var som om dom själva hade skrivit texten till mig. Den berörde mig verkligen. 


RSS 2.0