Hmm...hänt en del

Var ett tag sen nu igen! Har haft fullt upp senaste veckan.
Har hunnit måla om mitt badrum :D från blått till grått. STOR skillnad!!! E så nöjd. Var tänkt att förra fredagen skulle bli en lugn hemma kväll för mig och Johanna. Vi skulle bara vara hemma och måla. Men som vanligt så e vi rätt värdelösa på just de, bara sitta hemma en fredag. Så vi var väl inte så speciellet svår övertalade att följa med Anna N när hon frågade. Vi hann iaf måla ett lager på fredagen innan vi drog till Flurran. En kanon kväll som slutade mycket oväntat!!! Ibland blir jag förvånad över mig själv, hur tänkte jag där???
Lördagen var sen tidigare redan uppbokad med först förfest hos Ingela och sen bar de av till Vaksalatorg och Oktoberfest. Blev en hel del styrdans. :D Hela kvällen vara bara ett enda stort flum. Speciellt då vi hanmade på efterfest i en husbil där allt bara spårade ur ännu lite till. Lite fjortis varning på de hela.
Söndagen målade jag ett lager till i badrummet. Nu ska bara hyllorna upp så e de rummet klart
Måndagen var de kurs med facket. Började på Hotell Gillet och sen bara de av med färjan Cinderella. Blev lite partaj även där men höll mig ganska lugn med tanke på att man skulle upp kl 9 på tisdagen för fler kurser. Hemma igen till min tillfälliga sambo Johanna som hade flyttat in på fredagen och sen blivit kvar ;) Mycket trevlig att komma hem till någon!!! Ännu bättre blev de på onsdagen då hon fixat mat till att jag kom hem :D Den kvällen kom även min käre bror över för att hjälpa mig sätta upp lite saker på väggarna. Fick upp tre tavlor, en spegel och upphängningsanordnigen till en taklampa. Hyllorna i badrummet och hatthyllan får vänta tills han hjälpt mig spackla igen lite hål. Men till nästa helg när jag fyller år så ska allt vara på sin plats :D
Denna helg sitter man ensam hemma :( Lika bra de då jag blivit sjuk. Fick åka tidigare från jobbet igår med feber, snuva och hosta. Sov ca 13 timmar i natt vilket jag aldrig brukar göra i vanliga fall. Hoppas på att bli bra snart för blir rastlös av att ligga hemma!!!

Puss&Kram

RSS 2.0