Här kommer den efterfrågade uppdateringen!!! :D

Denna vecka blev de vist alkohol fyra dagar. Hmm lite mer än vad jag e van vid!!! Började med i måndags då jag åkte ut till Funbo för min morbror med familj var upp och hälsade på. Första gången hela familjen Kortzon var här. Kul för mamma att hennes bror äntligen kom hit efter otroligt många år!!! Så de blev god mat och en del gott vin! :)
Sen var de onsdag och Johannorna kunde ju inte sitta hemma då utan de blev till Bullitt, Framfickan och Bullitt igen, och alldeles för mycket dricka med tanke på att de var arbetsdag på torsdagen!!! Kom hem halv fem på morgonen så när de var dags att gå upp efter någon ynka timmes sömn var jag nog fortfarande full. Så inte nog med att man jobbade två11-timmars dagar efter varandra man var även dum nog att vara bakis en utav dom!!!! Tyvärr kan jag väl inte skylla på någon annan än mig själv heller!!! :(
Sen var de fredag och jag gick på semester. Semester som så klart måste firas. Så jag och Johanna flyttade ut förfesten på min balkong :) och njöt av sommarvärmen. En helt okej kväll blev de men inte mer tyvärr.
   
   
Lördagen var de jag, Johanna, Anna (Johannas kusin) och Helena. De grillades först innan vi drog ner till Bullitt. Tog en sväng till Flustret men de kändes inget bra så vi gick tillbaka till Bullitt. Vi börjar känna oss hemma där! :) Träffade min Jessi och Jennie en snabbis oxå.
Vet inte riktigt vad de var men är besviken på helgen. Inget roligt folk ute och kom aldrig riktigt igång, varken i fredags eller i lördags.
   
   
   

( Hittade en hel del bilder i kameran som inte jag har tagit :P )

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha han längst ner till vänster dansade helt galet :P.... Sen var vi tvungna att ta kort på herr drinkbetalare oxå :)

2009-07-19 @ 20:13:20
URL: http://knasfibbla.blogg.se/
Postat av: Kalvrumpan

Va kul med en uppdatering =)

Kan tänka mig att de va några bilder som du inte tagit haha. Men de blev ju en rumpbild på snyggingen iaf ;-)

2009-07-19 @ 20:18:34
Postat av: Jayjay

du försvann lite tidigt i lördags alltså.. Ahh d måste ja säga.. vi stod kvar o dansa till tre typ då drog vi tbx till flurran o hälsa på folk :)

2009-07-20 @ 09:59:11
URL: http://jayworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0