Då var de över...

... för denna gång. Fick en härlig vit jul och nyår.

Julafton spenderades som vanligt i Funbo. Pappa kom och hämtade mig på morgonen så jag åt grötfrukost med dom. Sen var de ut i stallet för att pynta de och fixa massa gott till hästarna. Sen kom farfar och farbror. Farmor var tyvärr sjuk, kändes konstigt då de va första gången som hon inte har vart med på Julafton. Och detta år var de vår tur att ha Jocke, Andrea och Ludde hos oss. Ludde va så söt utklädd till tomtenisse hela kvällen. Tyvärr glömdes kameran hemma så inga bilder har jag :( Fick massa fina julklappar!!!

Nyårsafton blev med goda vänner. Åt och drack gott och hade en jätte trevlig kväll. Här blev de lite bilder!

  

  

 

Sen har de hunnits med några födelsedagar oxå sen dess. Farmor fyllde år den 3 jan. Så på söndagen innan så var vi hela familjen plus några av hennes vänner och åt på Tzatziki. Mmmm gott :) Den 8 jan fyllde min kära svägerska år men eftersom jag jobbade den dagen och sen skulle bort på kvällen så jag var till Björklinge redan på torsdagen och firade henne. (Och lekte lite med Ludde!!!) Och idag fyller Hanna år så i lördags var de fest hos henne. Alltid lika trevligt! Och på lördag e de dags igen, då ska jag hem till Anna och Danne för att fira deras kommande födelsedagar. Sen tror jag att de e lugnt helgen efter ;)

Men idag e de en tur till Bäcklösen som gäller och att fylla i min tatuering!!! Äntligen!!!

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Anna

Ska bli så kul att ses ikväll! =) Kramar

2011-01-15 @ 14:41:44
URL: http://anna1441.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0