3 november

Herregud redan november, vart tusan tog hösten vägen??? Igår fyllde bror och brorson min år. Helt galet att lilla Ludde redan fyller 2 år samtidigt som de känns som han har funnit i våra liv betydligt längre, konstigt de där!!!

På jobbet e de jul, alla adventsljusstackar e uppe, alla julkulor e på plats och nu väntar man bara på att julhandeln ska komma igång. De har sin charm med alla stressade och otåliga kunder ;)
Glädjen att gå till jobbet har kommit tillbaka oxå, hade en svacka när jag hade tagit på mig lite för mycket men jag måste helt enkelt bli bättre på att säga ifrån och be om hjälp. Ville ju tro att jag va någon typ av super person som kunde göra allt själv och göra de kanon bra. Men insåg att jag e inte mer än människa och jag har som alla andra bara 24 timmar per dygn!!! Så nu har jag fullt upp på jobbet men bara så jag klarar av de och gör ett bra jobb. Jobbet är ju ändå en så otroligt stor de av mitt liv så att känna att de e kul att gå dit underlättare ju en del!!!

Vid denna tid på året brukar jag kunna känna mig lite nere, speciellt när de som idag började skymma kl 15 men i år känner jag mig "stabil" ;) e faktsikt rätt nöjd med mitt liv just nu! Vist finns de saker jag önskar mig men vad kan jag göra åt de förutom hålla modet uppe och tänka positivt! :D

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Carro

Bra vännen att allt är bra! Jag ser så ifram emot våran jul-tripp! Ludde fylde två år!?!?! Galet! Vad tiden går! Må gott! Puss!

2010-11-05 @ 09:51:50
URL: http://daschans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0