Dan före dopparedan

Så var de kvällen före och i år har jag faktiskt lite julkänsla, himla mysigt!!! Allt e klart, julgranen klädd, skinkad fixad, klapparna inslagna, djuren har fått rent och fint hos sig, kakan till imorgon är bakad och de doftar underbart i hela lägenheten tack vare alla julkryddorna som e i den!

Nu har nog alla julkorten kommit fram så nu kan jag visa dom här. Jag gör ju varje år egna och i år fick dom ett lite gammaldags utseende.

 

Var bara tvungen att ta ett kort på Chili efter att hon badat, alldeles sandig :D



Mina små skruttar...

 

... och jag önskar er alla en riktigt God Jul!!!!

Puss&Kram

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Tusen tack för det fina julkortet!

2010-12-26 @ 23:20:04
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Hanna

hej!



Vad skoj att du varit in och tävlat om Himla-grejerna.



Hoppas du har det bra, och att du inte får slita ut dig bland shoppinggalna mellandagsreafyndletare!



Kram

2010-12-29 @ 15:46:54
URL: http://hanna.fornhem.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0