Vill inte vänta

Igår var jag ledig men var ändå tvungen att gå upp vid 7 tiden eftersom dom skulle komma och kolla ventilationen mellan kl 8-16 så jag kunde inte ligga i sängen när dom kom. Mötte upp my darling Åsa utanför IKEA och så strosade vi runt där. Hittade en soffa som ev kan vara något. Väntar på att ja ska få tillbaka skatte pengarna för då ska de köpas tv och soffa. Sen har jag även kollat ut ett soffbord och en bokhylla jag vill ha. Vill inte vänta mer, vill ha allt nu!! :)
Nä nu ska jag snart ner på stan för fika med Johanna och Moa. Och ikväll får jag nog fin besök av Jessi för de e schlager semifinal, måste ses!!!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Jayjay

Jajjemen, incoming: finbesök!! ;)

2009-05-14 @ 11:14:23
URL: http://jayworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0