Valborg

Måste ju skriva om sista april oxå. Den började med att Johanna kom hem till mig vid halv elva tiden. Vi fixade pastasallad och första groggen blandades!! Sen for vi ner på stan till ett. Dags för picknick i statsparken där vi slog oss ner hos Johannas jobbakompisar och Helena möte upp oss där. Drack lite mer god grogg och åt smarrig sallad! Kl 15 var vi inne på Flurran för att lyssna på ett live band som spelade där. Riktigt drag och vi hittade lite trevliga personer att dansa med!! Som Benjamin skulle säga "kanon kul" och "fyra av fem toast" :D Vidare hem till Helena och Roger för lite grillning, gott men tusan så trött man blev! Försökte komma igång igen så in till stan vid elva (tolv timmar efter att jag startat dagen) men efter 45 minuter i kö in till Flustret kände jag att de var dags att åka hem. Så hemma igen tog jag en värktablett och gick och la mig. Vaknade någolunda pigg!! :)

   
Vår super goda pastasallad, Johanna och Helena

                     
      Johanna och Helena e på topp! Daniel, Johanna och Kalle.

                     
Hemma hos Helena och Roger. Och jag fastnade inte på ett enda kort den här gången!! :D

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fan man ser ju nästan normal ut på bilderna =, såg att grabbsen oxå fastnat på bild haha...



Snodde bilderna till min blogg :)

2009-05-03 @ 00:26:09
URL: http://knasfibbla.blogg.se/
Postat av: Johanna

Skratta lagom du :(... Daniel trampade minst en gång...

2009-05-03 @ 19:37:37
URL: http://knasfibbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0