Så va helgen över!!

Men har hunnit med en del iaf. I fredags efter jobbet mötte jag upp Johanna och Helena och så gick vi och satte oss nere vid vattnet i statsparken. Drack lite gott innan vi gick på after work på Flustret. Vi höll igång ganska bra fram till tolv då vi kom av oss så vi åkte hem istället.
I lördags var jag barnvakt åt min lillprins igen. Vet att jag kanske e lite tjatig men han måste vara världens sötaste!! :) Vi hade en jätte mysig dag tillsammans.

   

Sen skyndade jag iväg hem till Jessica och drack lite vin med henne och Marlene. Trevligt, trevligt!! :D Blev en liten sväng nere på stan sen oxå!!! Idag har jag gjort så lite som möjligt. Men de gör inget för jag e ledig i veckan så jag kan städa då istället!!
Men nu e de redan söndags kväll så imorgon e de dags för jobb igen. Veckorna bara rusar förbi!!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0