Klassåterträffen

I lördags var de dags för vår klassåtertäff. 10 år sedan vi gick ut 9:an. Tyvärr var de bara ca 1/3 av alla som kom men de var roligt ändå. De flesta var jätte trevliga att prata med, trevligare än vad jag minns dom!! :) (Med ett undantag och jag hade inte förväntat mig något annat av den personen iaf.) Men de kändes riktigt skönt att veta hur mycket jag har förändrats som person sedan högstadiet. Vet inte om andra märkte de men jag gjorde de!! :D
De blev lite bilder under kvällen oxå!!

   

Johannornas obligatoriska busskort, Johanna och Tess, de lilla drickat vi betalade själva!!

  

Tess, mina två partybrudan och jag klämde in mig på sista kortet med dom!!
  

Tom Johanna Carina och Jocke, Frans Tess och Alex, Toalettkort med tjejerna

  

Tom & Frasse, Carina Jocke Robert och Anna, Peter & David

  

Tom Robert och Magnus, Putte & Erik, Inger Tommy och Palle

De blev en lyckad kväll!!!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha undrar vem undantaget kan var :S... Haha riktigt dryg :)

2009-05-18 @ 18:02:26
URL: http://knasfibbla.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tjena bruttan!!!

Vem var undantaget???? Nyfiken!! :)

Kram

2009-06-02 @ 15:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0