Va vist ett tag sen sist!!

Ja jag vet, har inte bloggat på några dagar nu men jag har haft så mycket annat att tänka på. Plus att min dator verkligen går på sista versen nu!! Helt plötsligt kan det komma upp ett fönster som de står något om att de blivit något fel med windows så den stänger ner och sen hinner jag inte läsa mer innan den dör. Då e de bara att starta om och hålla tummarna, och än så länge har det gått bra att få igång den. Pratade men Jocke om de eftersom han brukar kunna fixa de mesta med datorer men när t.o.m. han säger att de förmodligen är rätt kört, då e de bara att inse att de e bye bye med den!! Blir så trött!!! Först tv:n och nu datorn! Vad mer kan gå sönder för mig?

Finns så mycket jag skulle vilja skriva men samtidigt så vet jag ingenting just nu! Om ni tycker de låter obegripligt, ja då skulle ni göra ett studiebesök i min hjärna!! En enda röra!! : ) De finns vissa saker i mitt liv nu som jag inte riktigt vet hur de kommer bli med. Ibland känns de som jag bara vill skita i de men samtidigt e jag inte beredd att göra de innan jag vet. Och jag kan ju lika gärna vänta och se. De handlar ju bara om en dryg månad innan jag vet om de e någon idé eller inte. Skulle bara ångra mig annars och undra hur de hade kunnat bli! Har inga förväntningar bara förhoppningar!! ; )

Jag vill bara skicka en bamse kram till mina vänner som finns där när jag behöver prata av mig och speciellt till Johanna!! Jag vet inte vad jag hade gjort utan dig i dessa tider!!!!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åååh vad glad jag blir :D... Du vet att jag känner precis samma som du så det är klart jag ställer upp. Du får ju höra precis samma du ju... En bamsekram tillbaka :D

2009-03-09 @ 19:48:50
URL: http://knasfibbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0