Söndag

I går var jag hos Anna och Danne på schlagen kväll. Var riktigt mysigt. Ska ta receptet på pizza snurrorna, så goda!! Kollade på melodifestival och vi bet alla på naglarna när de sista poängen skulle delas ut! Inte Ugglas, hon får inte vinna!! Och vilken himla tur, de gjorde hon inte, Istället vann Marlena Ehrnman med sin opera låt som jag gillade jätte mycket! Sen blev de lite frågesport som jag e värdelös på!! : ) Men kul hade vi!
Efter tolv bar de iväg till Flustret med Johanna och Helena som var ordentligt i gasen!! : ) Där träffade jag Vonka som tyvärr väntade på att få åka hem. Tråkigt, vi skulle ju shota tillsammans men de får bli en annan gång. Sen träffade jag P och kvällen kunde nog inte ha blivit bättre!!
Idag mår jag riktigt bra vilket jag vet att de finns andra som inte gör!! ; ) Tråkigt nog så får jag spendera söndagen ensam, hade hoppats på att ha sällskap men så blev de inte! : (
Nu e jag ledig fram till fredag!! Får se vad jag hittar på att göra. Självklart ska jag träffa Ludde något!! Fika med Johanna ska jag oxå försöka hinna med!!

Puss&Kram 

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha börjar må lite bättre nu iaf :D

2009-03-15 @ 14:57:55
URL: http://knasfibbla.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack för igår. Du ska få receptet sen =) E du långledig igen?! Orättvist ;( Kramar

2009-03-15 @ 15:13:24
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Anna

Receptet på pizzasnurrorna finns på min blogg nu. Kramar

2009-03-16 @ 19:50:18
URL: http://anna1441.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0