Oturen kanske e på väg att vända!!!

Äntligen kanske de vänder för mig!! Först gick ju tv:n sönder för en månad sedan, sen började dator lägga av så den dör nog vilken dag som helst nu och jag hade fortfarande inte fått mitt barbord och stolar sålda som jag hade haft på blocket sen i februari. Men igår var det en tjej här och köpte de!!!! Och i dag ringde min bror och sa att han fixat en gratis dator åt mig!!! Jag tror nog att jag har världens bästa bror!!! Han skulle bara installera om den så kan jag få den på onsdag!!! Så nu har jag bara en tv att köpa, men de e ok!!

Har några dagar ledigt nu och i morgon ska jag ta en långfika med Johanna och Moa igen. Vi behöver tid att prata och diskutera!! På onsdag ska jag vara barnvakt åt Ludde! : ) Och om jag har tur så ska jag träffa P någon kväll oxå!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad ska ni prata o diskutera då? :) Jag vill oxå fika.. :( Kramar

2009-03-16 @ 22:07:40
URL: http://anna1441.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0