Massage

Idag utnyttjade jag presentkortet jag fick av Emma när jag fyllde år, en helkropps massage. Underbart, tack systeryster!! Men som jag redan har förstått så har jag ganska mycket i min rygg som inte e som de ska. Så visa ställen gjorde alltså riktigt ont! Men hon visade mig en typ av övning jag kunde göra hemma varje dag för att göra de hela lite bättre. Men just nu känns de mest som jag har blivit överkörd!!

Åhh den här veckan segar sig verkligen fram!! Vill att de bli fredag nu!! Då blir de shopping, vill ha lite nya kläder och kanske oxå lyxa till de med nya skor. Sen blir de after work med brudarna. Lördag ska jag hem till Anna på shlager kväll och sen ska jag möta upp Johanna och Helena och så blir de dansa av på Flurran. Var alldelea för längesen vi var ute!! Vill ha helg NU!!!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vill oxå att det ska bli helg. Men nu är vi halvvägs iaf... :) Kramar

2009-03-11 @ 08:36:17
URL: http://anna1441.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0