Hmmm

Onsdag förmiddag. Försöker övertala mig själv att ta fram dammsugaren men tyvärr så är jag expert på bortförklaringar!! : )
Igår var jag hemma hos Andrea och Ludde. Hade inte vart där på en månad eftersom jag vart sjuk men äntligen fick jag hålla min lilla prins. Han e så stor och de e så kul att han börjar tycka de e roligt att man larvar sig med honom. Han skrattar och låter!
Sen åkte jag ner på stan och tog en fika men tjejerna från jobbet. Måste träffas ibland utanför jobbet och snacka lite skit!

E faktiskt riktigt skönt att ha vart ledig, trodde jag skulle få långtråkigt men än så länge så har jag haft fullt upp. (Och de blir lättare när jag har fullt upp för då har jag inte tid att tänka!!!) Idag blir den ända dagen som jag inte behöver lämna lägenheten! Imorgon blir de tvättstugan, fika med Johanna & Moa och sen ska jag hinna simma några längder.

Nä, lika bra att få städningen gjord för ingen annan lär ju göra den åt mig!!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0