Halvvägs till helg!!

Ja då var de äntligen onsdag!! Snart e de helg. Vill verkligen att helgen blir så bra som jag hoppas på!!

Idag har vart en lång dag!! Började med att när jag kom till jobbet i morse kl 8:30 så stod de på schemat att jag skulle vara nere på skönhets avdelningen! Känns ju mindre roligt när man ändå är så lite personal på min egen avdelning!! De rullade på men de va rätt jobbigt eftersom jag inte hittar eller kan produkterna längre. Är ju över två år sedan jag jobbade där nere och sen dess har de byggt om och jag har glömt mycket om smink, hudvård och styling!! Så de blev mycket förklarande för kunderna varför jag inte kunde hjälpa dom utan får hämta någon annan som kunde göra de! Inte roligt, men men....

Men dagen var äntligen över vid 19.10 och Vonka var så gullig och körde mig hem så jag slapp gå hem i kylan. På väg hem ringde telefonen och jag blev glatt överraskad när jag såg vem de va!! : ) Ett mycket bra slut på en lång dag!!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Yes onsdag, snart torsdag!!! Snart är det äntligen helg wiiie :D

2009-03-11 @ 22:29:43
URL: http://knasfibbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0