Några lediga dagar

Har haft 6 dagars ledig, så skönt, och måste säga att jag har tagit vara på ledigheten.
I lördags gick Johanna och jag ut, först en lite sväng förbi Bullitt men sen till Flurran.
  
Våra drinkar med blåbärs likör, mjölk och blåbär :D de e grejer de!!!

I måndags mötte jag upp Johanna och Moa på stan så gick vi till Stadsparken och la oss. Har ju vart blek som ett spöke så de var dags att göra något åt de. Så vi åt sallad, smaskade på jordgubbar, snackade skit (som vanligt) och solade.
 
 
I tisdags var vi bättre utrustade med bikini (något vi missade dagen innan). Sallads lunch, jordgubbar som efterrätt och sen steka så mycket de bara gick. Vid de här laget började huden gå mer i gris rosa, men så länge de syns något e jag nöjd!!! Helena kom förbi och gjorde oss sällskap. Phu så varmt de var, svettades nästan bort!!!

Onsdag blev på liknande sätt men denna gång bytte vi ut salladen mot Subway-mackor. :) Anna kom oxå och jobbade på solbrännan och även Helena slog sig ner en stund. Riktigt skönt väder då de fläktade lite så man inte behöve få värmeslag. Hem till mig för uppfräschning, en grogg på balkongen och sen en tur ner till Bullitt. En kanon dag blev de.

Torsdag, en ordentlig sovmorgon, packade väskan och ner på stan. En liten vända i affärerna, handlade dagens lunch och sen bar de av till stadsparken. Vi slog på stort idag när e kom till lunchen, potatissallad, rostbiff, kycklinglår och bröd, mmm mums!!!
 

Så efter fyra dagars solande hoppas jag verkligen att jag har fått lite färg (förutom den röda). Johanna var ju redan brun så hon har ju bara förstärkt den färgen medans blekfisen iaf e nöjd att hon inte ser ut som en kräfta utan har en svag röd-brun nyans!!! Så jag tycker jag har tagit vara på mina lediga dagar och det underbara vädret. Nu ska det jobbas hela helgen, suck, men e ledig på måndag igen så jag ska nog överleva.

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har fått ganska skarpa kanter efter bikinin! =) Jobbar på brännan även på jobbet :D Puss

2009-06-25 @ 21:11:36
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Hade en skitbra vecka med dig my lovely

2009-06-26 @ 19:19:16
URL: http://knasfibbla.blogg.se/
Postat av: Inger

Ska nog ta o testa eran fina drink :-)

Har en egen favo me Baja Päron (gräddlikör me päron smak)den o Mjölk mums

2009-06-30 @ 15:30:39
URL: http://dinnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0