Äntligen...

...så har jag en ny tv. Den gamla gick ju sönder i våras så sen dess har jag bara haft min jätte lilla. Den var ju så liten så man nästan var tvungen att ha kikare när man satt i soffan för att kunna se texten!!! Men så kom ju skatte pengarna i tisdag så idag bad jag pappa följa med mig för att kolla på tv. Hade tittat lite på nätet innan för att ha lite koll på vad de var jag ville ha. De var tänkt en 32 tum eller möjligtvis en 37 tum som jag sett för ett bra pris. Men när vi väl kom till elgiganten så fanns de ju så många fler till samma pris. Oj, så ska man kunna bestämma sig. Skönt att ha med pappa som kunde ge mig råd om vad jag skulle kolla på för att se skillnaden mellan de olika. Tillslut så bestämde jag mig för en 42 tum som var billigare än den på 37 tum som jag sett!!! Mycke nöjd måste jag erkänna att jag e. :D Nu vill jag bara köpa en ny soffa oxå så kommer de bli så snyggt här!!! Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: sofie

hahaha jag skulle vilja se dig sitta med kikare framför tvn ;)

2009-06-14 @ 20:23:37
URL: http://sofielou.blogg.se/
Postat av: Jayjay

Ja kommer snart o myser nån kväll :) i den superfiiiiina blå skinsoffan ;)

2009-06-18 @ 13:10:54
URL: http://jayworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0