Vilken dag

Har haft en sån där jobbig dag då jag tappar saker, har ner saker, är allmänt klumpig! Ska väl va glad att man inte har haft sönder något dyrt i alla fall!! De e så man blir riktigt trött på mig själv!!! Skärpning Johanna!! 

Igår var jag hemma hos min bror med familj då min svägerska fyllde år! Så fick man träffa sin lilla älskling Ludde igen, hade inte sett honom sen julafton (alltså två veckor) och jäklar vad han hade växt!!! Ingen liten bäbis längre uten ett barn. Och vad lik min bror/hans far han hade blivit!!! Idag hade de på BVC och vägt honom och han hade gått upp 1 kg på dessa två veckor, helt otroligt vad han växer!!!!

Fredags kväll, sitter i soffan och kollar let´s dance och äter vindruvor!! Blir en lugn helg då jag jobbar både lördag och söndag! Förutom imorgon för då e de 25-års fest hos min Anna med singstar (såg jag på hennes blogg) super kul!! Jag tycker de e jätte kul att sjunga men måste ju erkänna att de låter allt annat än bra när jag försöker ta en ton!! : o Men man kan ju inte vara bra på allt!!! : )

Puss&Kram

PS. Jag e inte alls avundsjuk på JayJay som nu e i NZ!!!!




Kommentarer
Postat av: Anna

Det är det som är charmen med singstar, alla kan vara med oavsett hur bra man är på att sjunga :D Ses ikväll honey! Puss

2009-01-10 @ 12:04:18
URL: http://anna1441.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0