Vidrigt

Har just kommit hem från en lång dag på jobbet!! Idag blev de buss hem eftersom jag har fått skavsår på ena hälen! På bussen så speglar de sig i en glasskiva så jag ser mannen som sitter tre säten bakom mig och vad gör han? Jo först pillar han med fingrarna i munnen sen går han vidar till att gräva i näsan och fortsätter sedan till att köra runt med fingrarna i först vänster öra och sen höger öra!!!! Jag ryser bara jag skriver om de!! De vidrigaste var inte detta utan när han hade kört ett varv så började han om igen!!! Mun, näsa, öra och öra!!! Vet inte varför men var tvungen att kolla efter hela tiden, de e som när man ser något riktigt äckligt på tv och egentligen vill man inte se men man kan inte låta bli!! Vilken avslutning på min dag!!
'
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Thess

BLÄ!

2009-01-14 @ 21:09:05
URL: http://myrstackarnas.blogg.se/
Postat av: Anna

Usch :(

2009-01-14 @ 21:35:34
URL: http://anna1441.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0