Uppdatering

Har haft en veckas bloggtorka igen så en liten sammanfattning om vad som har hänt mig i mitt otroligt intressanta liv!!! ; )

Torsdags spenderades hemma hos min svägerska och min älskade brorson. Han har blivit så stor!!! För första gången var jag barnvakt åt honom, om så bara i knappt en timme så kändes det ändå lite speciellt, att de litar på mig att vara ensam med deras 2,5 månaders bebis!! Men de gick så klart bara bra, han hann bli hungrig men de funkar ju kanon eftersom han äter ersättnng ur flaska så hans mamma behöver inte närvara!! Så de var en riktigt bra torsdag!!
Fredag var jobb från 8.30 till 19.10, hem, titta lite tv och sen sova.
Lördag var jobb, 11-17.10 sen på kvällen åkte jag hem till en kollega och det blev lite förfest innan vi åkte ner på stan. Lite roligt är att jag verkligen kan säga att ålderna inte har någon betydelse i vissa lägen, jag var ju minstingen denna kväll med mina ynka 25 år, sen kom Karin på 32 och äldst i skaran var Taina med 46, men jag ( och jag tror att de andra håller med) hade jätte kul (vinet kan ha hjälpt till)!!!! Tyvärr var min jakt lycka inte lika god denna kväll! : ( Trodde det till en början då jag träffade en mycket trevlig (och snygg) kille, men efter halv kvällen berättade hans kompis att "min" kille skulle ha barn med sin sambo nu till helgen. Vad i helvete!! Vad e de för jävla idiot som e ute på krogen och flirtar med andra tjejer medans sambon sitter hemma höggravid!!!!! Så jag får väl hoppas på bättre lycka nästa gång!!
Söndag var soffdag.
Måndag var soffdag nummer 2 plus lite rensning i skåpen.
Tisdag, tillbaka på jobbet med för mycket som skulle göras och för lite tid!!
Onsdag, som ovan!!!!

Fortsättning följer........

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0