Stäng i en vecka!!!

Peppar peppar ta i trä, men än så länge har jag kunnat hålla mig frisk. Men vi har haft och har så otroligt mycket olika sjukdomar på jobbet så vi skulle behöva stänga hela huset i en vecka så alla kan vara hemma och verkligen bli friska!! För som de e nu så har vi vinter kräkan, vanlig förskylning, elakt virus, nackspärr, inflammerad fotknöl, migrän m.m. De hjälper ju inte till att vissa kunder inte verkar ha något vett, för man kan bli hostad rakt i ansiktet när man står i kassan, snoret kan droppa från näsorna och de bryr sig inte!! Så de som just blivit friska ligger snart nerbäddade igen!! En ond cirkel som jag inte ser något slut på!! Krya på er alla mina kollegor.

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag mår bättre nu iaf :)

2009-01-18 @ 13:10:54
URL: http://asaelin.blogspot.com
Postat av: Anna

Hoppas du klarar dig från att bli sjuk. Du o jag jobbar verkligen på arbetsplatser med många baciller på! Kramar

2009-01-19 @ 07:23:34
URL: http://anna1441.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0