Nyårsafton 08/09

Ja vart ska jag börja?

Jobbade först till 16.10, skyndade hem med Johanna för att byta om och hämta dricka. Sen bar de iväg ut till Danmark och hem till Helena och Roger. Bilder kan säga mer än tusen ord, så......



Tjejerna hamnade i soffan i vardagsrummet medans killarna tryckte i köket - till en början.



Johanna var glad.....



...även så Helena med bubblet i högsta hugg!!



Gott nytt år tjejer!!!



Värdparet



Och så kom Johanna och Roger på att man kunde ju spray måla Johannas ben när hon hade sina mönstrade strumpbyxor. Detta blev resultatet. Det inspirerade även visa pojkar.....





....medans andra nöjde sig med att "bara" ha nät strumpbyxor på sig!!!





Sen skulle de städas och ätas innan de äntligen var dags att krypa till kojs!!

Måste säga att jag tycker det blev en otroligt lyckad kväll. Kan ha att göra med att jag inte hade några förväntningar alls!! Och i morse mådde jag riktigt bra. Lite trött men efter en god frukost, som alltid är godare hemma hos någon annan, och slappande i soffan med chips så var jag så gott som på banan igen!! Så någon gång efter fyra kom jag hem, hade ju sån tur att Roger är en klippa och skjussade hem mig så jag behövde inte ta bussen!!

Så har första dagen på nya året snart gått då och inget vettigt har jag gjort!! Vad ska hända detta år då?
2006 fick jag mitt jobb på Åhléns!
2007 fick jag lägenheten!
2008 fick jag körkort!
2009 ?   är de året jag kanske äntligen träffar någon?

Hoppas ni alla hade en bra nyårsafton och får ett lika bra 2009!!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Kul med bilder. Jag har ju ingen kamera (önskar mig en nu när jag fyller). Vi hamnade i Sandviken på en fest. Det var en lugn kväll för min del. Kramar

2009-01-01 @ 21:33:15
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Jayjay

ja nu när du ska ut i sthlm me mej massa så kommer du garanterat att hitta nån ;)

2009-01-04 @ 12:35:24
URL: http://jayworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0