Längtar

Idag när jag tog min halvtimmes promenad hem från jobbat så blåste de halv storm. Som tur så hade jag de i ryggen så de gick riktigt fort att gå hem men de var kallt. Tror jag nästan förfrös min små fingrar. Vad jag längtar till våren!!! Tänk när man känner att de blir varmar ute, när de börjar bli grönt, när det inte längre är kolsvart både när man går till och från jobbet!!! Våren är nog den bästa årstiden enligt mig, då har man allt framför sig och de e låååångt till vintern!! Längtar!!!!

Imorgon e jag ledig och då ska de sista av julen städas bort här hemma. Skönt! Idag tog vi bort och magasinerade de sista av julen på jobbet. Äntligen är den borta!! Vet inte vad de var men idag hade jag en riktigt bra dag på jobbet och ändå så var vi bara två stycken på hela avdelningen ( jag och Linnea)  pga sjukdom (krya på dig Linda) men de var ganska lite folk som handlade och jag hann med att beställa min Muji ( de japanska märket som vi säljer på Åhléns och som jag har ansvar för) och som sagt få bort de mesta av julen. Vet att jag kan gnälla ganska mycket på jobbet ibland men egentligen så tycker jag verkligen om de. Är nog till stor del tackvare mina arbetskollegor. : ) Men är det de här jag ska göra om tjugo år? Har funderat en hel del på detta på sista tiden!! Även om jag just nu e nöjd med min tillvaro så undrar jag när de är jag ska komma på vad de e jag vill göra med mitt liv. De skulle ju vara kul om jag kunde få användning av min utbildning! Kanske designa och sy upp kläder och kunna leva på de! Tänk när jag gick sista året och letade praktik plats på teatrar i Uppsala, Stockholm, Borås och Göteborg, tänk om jag hade hittat någon!! Vad hade hänt då, vart hade jag varit då? Jaja, drömma och fantisera kan man ju alltid göra men tills vidare hittar ni mig på Åhléns hem-avdelning där jag hjälper er om ni behöver!! ; )

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack Johanna, är nog tillbaka på jobbet på torsdag. Klarar inte av att ha ont i huvudet längre så nu får det vara nog.

Menar du att ni packat ner all jul redan? Att ni hunnit. Å vad glad jag är att jag missade det. ;)



Oj, vad jag känner igen mig i dina framtidstankar... Suck...vad göra...?

2009-01-13 @ 14:07:12
Postat av: Linda

Tack Johanna. Är nog tillbaka på jobbet på torsdag. Orkar inte ha ont i huvudet längre nu.

Menar du att ni hunnit packa ner all jul redan? Å vad ledsen jag är att jag missade detta roliga. ;)



Oj, vad jag könner igen mig i dina framtidstankar. Suck...vad göra...?

2009-01-13 @ 14:14:37
Postat av: Linda

Tack Johanna. Är nog tillbaka på jobbet på torsdag. Orkar inte ha ont i huvudet längre nu.

Menar du att ni hunnit packa ner all jul redan? Å vad ledsen jag är att jag missade detta roliga. ;)



Oj, vad jag könner igen mig i dina framtidstankar. Suck...vad göra...?

2009-01-13 @ 14:15:38
Postat av: Linda

Ok, det var inte meningen att kommentera tre gånger. Gjorde det bara för att det inte verkade fungera de första två. :)

2009-01-13 @ 14:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0