Alltid sån otur

Här skulle de ha vart ett foto på mitt nya bord och stolar som jag skulle ha köpt idag,men.....
Som vanligt när jag ska köpa möbler så e de något som går åt skogen. "Tyvärr så har vi inga hemma just nu" är svaret när jag vill köpa mitt fina nya bord och stolar. Dom beställde det så de kommer hem i slutet av nästa vecka, men jag vill ju ha de NU!!!! Svart bord och stolar med grå klädsel, så snyggt kommer de bli. 
Men jag ska nog börja skicka någon annan att köpa möbler åt mig för som sagt så e de alltid något som blir fel! Sist när jag köpte min garderob så upptäckte jag när jag satt i bilen på väg till varoutlämningen att de bara hade slagit in en garderobs dörr, kan ju vara bra med två!!!  Innan dess när jag köpte en byrå så hade de missat att måla en del av den och en annan byrå innan den var de fel träslag när jag kom hem!! De enda positiva var väl att jag mötte en riktig snygging utanför grannhuset!! : ) 

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Va kan det vara för snygging då? Lägg in en stöt =) Jag vill komma å se hur du har det! Bjud hem mej ;) Puss o kram

2009-01-21 @ 20:28:37
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Vart ska ni? Tid? Plats? :) Kramar

2009-01-28 @ 21:09:39
Postat av: Anonym

2009-01-28 @ 21:09:55
URL: http://bblo
Postat av: Anna

Det var jag som skrev...

2009-01-28 @ 21:10:18
URL: http://anna1441.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0