Motvind

Jag känner de som jag har motvind!! Varför kan de inte flyta på för mig? Håller bara tummarna för att de e värt de och att de kommer vända snart!! 

Igår var de födelsedagsfest för Roger (Helenas pojkvän och min personliga taxichafför) som fyllde 26 i måndags. Jag började lugnt och försiktigt men någonstans på vägen så glömde jag vist allt sånt så i dag var de lite tungt!! Men jag hade riktigt kul igår! Var ungefär samma folk som på nyår, plus minus några. Men så tyckte vi att de var lite för mycke par och singel tjejer men inga killar så vi hämtade vi dit några grabbar från ett hus lite längre bort. Dom var ju smått galna!!! 5.35 somnade jag!!! Vilken kväll!!

Puss&Kram
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha är det fest så är det :)

2009-02-22 @ 17:20:24
URL: http://knasfibbla.blogg.se/
Postat av: jayworld.blogg.se

ja saknar dej...

2009-02-23 @ 07:38:59
URL: http://jayjay

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0