Road tripen har börjat...

...en dag senare än planerat men men så kan de bli!!! :D Var ju tvungen att ta en kväll på Bullitt först eftersom jag har vart från Uppsala en vecka. Har var hos släkten i Borås (bilder och annat kommer sen).
Men nu e jag och Johanna iaf i Örebro, första anhalten!!! Fasiken vad skönt de e med bil och speciellt gillar jag att köra volvo, en biltyp jag kan utan och innan. Och farthållaren e min bästa vän nu mera :D
Vi var lite oroliga att vi inte skulle kunna hitta på saker att göra ända till fredag men vi kan nog bara åka runt och lyssna på flum-musik. Ja jag vet, vi är inte riktigt som andra!!! :D Vi tar bilder på allt under vår resas gång så håll ut de kommer. 
Nä nu ska de nog drickas lite fixa sig och sen ska vi göra Örebro ikväll, spännande! ;)
Imorgon bär de av till Göteborg och på måndag blir de Liseberg. Ska tvinga med Johanna i alla karuseller!!!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0