Obligatoriska Borås veckan!!!

Har ju släkten ner i Borås så varje sommar åker vi ner en vecka och träffar alla. Synd att de inte e mer än en vecka men då får man istället hinna göra så mycket som möjligt på denna korta tid.

   

Solbacken heter mormor och morfars sommarställe som ligger i Tämta några mil utanför Borås. De röda huset är stugan som dom har haft i över 30 år nu, och den grå e lillstugan där mamma och pappa bor i när vi är där. Jag och Emma tar husvagnen vi.

   

De blir mycket promenader i skogen med Dharma (föräldrarnas hund) när vi är där. Jag blir en riktig naturmänniska! :D

   
   
   

Man fick iaf motion!!!

   
   
   

Sen ska de ju alltid fikas varje dag och drickas gott på kvällarna så de va kanske tur att man fick så mycket motion som man fick!!!

   

Sista kvällen samlades vi alla hemma hos min moster. Morbror Stefan med Anette och mina kusiner Evelina och Alexander. Min moster Camilla med Jerry och mina kusinerna Matilda, Hampus, Amanda och Johan. Mormor och morfar. Och så mamma, pappa, Emma och jag. De enda som saknades var Jocke med familj.

   
   
   

Så nu dröjer de ett helt år innan vi alla träffas igen! Kram på er allla!!!!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0