Dag 4

Ännu en lång dag på jobbet!!! 11 timmar

Mat:
7.45 Två rostade mackor med prickekorv och glas mammas svartvinbärs juice
9.30 En kopp kaffe med mjölk
13.00 Pasta på Rififi och vatten
16.00 En halv mugg blåbärssoppa
20.00 Markaroner med smacksatt creme fraiche, skinka och röd lök.


Åkte buss hem för jag hade shoppat massa tallrikar på jobbet så de var lite för tungt att gå hem med! Men jag fick ändå ihop en hel del steg, närmare bestämt 21395 stycken.

Men nu e de dags att lägga sig i sängen och sova några timmar, jobbar ju hela helgen och min röst e fortfarnade inte tillbaka till 100% så jag behöver nog all vila jag kan få!!! God natt på er alla!!!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Undrar hur många steg jag fick ihop igår. Tyckte jag for fram och tillbaka på jobbet...!

Kramar

2009-08-22 @ 09:07:46
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Anonym

11 timmar på jobbet, låter ungerfär sisådär lika jobbigt som en lång skoldag.. ._. ihi, kramrar :)

2009-08-22 @ 11:21:06
URL: http://fourpieces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0