Vart ledig idag!!

Har ju jobbat hela helgen så idag fick jag vara ledig. Tänkte att nu ska jag verkligen sova ut men tror ni inte att jag vaknade vid 8 tiden och kunde inte somna om. Så imorgon när klockan ringer vid 7 så kan jag lova att jag kommer vara helt död bara för att jag måste upp. Livet e hårt!!
Annars har jag mest tagit de lugnt. Städade undan vintern idag. Alla vinterskor, stövlar och jackor åkte ner i förrådet. Så nu ser jag fram emot nästa fredag då jag och mamma åker till Ullared och shoppar!! : ) Då ska vår och sommar garderoben inhandlas!! Ja man kan ju iaf hoppas att man hittar något man vill ha. 
Sen tog jag en timmes promenad i det härliga vädret och avslutade de hela med att sola en stund på balkongen medans jag lyssnade på Nationalteatern. Gamla klassiker jag ofta tar fram så här på våren och lyssnar på. Nästa vecka ska jag köpa stolar till balkongen istället för de bänkarna jag har nu som man inte sitter speciellt bekvämt på!! Och så ska det bli lite blommor också. Orkade inte fixa något där ute förra året men i år ska det bli fint! : )

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0