Shoppa

Idag lånade jag pappas bil. Va lite nervös innan för jag har inte kört sen i höstas någon gång men det var inga problem alls, älskar att köra bil :). Hämtade upp Carro så åkte vi till Gränby, har inte vart där sen i november så de såg lite annorlunda ut nu. Köpte några vanliga t-shirts och sen åt vi lite lunch. Sen åkte vi till Rusta och jag köpte 4 stolar till balkongen min. Blommor och jord blev de sen på Plantagen. Kommer bli så fint när jag e klar :) Ska bara hitta några bra väggar som jag kan ha som vindskydd eftersom de blåster så mycket här!

Nu ska jag försöka hålla mig vaken till tjugo i ett för då sätter jag mig på bussen ner till Ullared!! Så imorgon blir de shoppa för hela slanten!!!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0