Påskhelgen

I fredags var jag och tjejerna ute, vi och tre till!! Anade att de kunde vara lite folk ute men vi chansade och gick till Flustret. Först avrådde vakterna oss att gå in, sen behövde man inte ens betala inträde och sist så hade tjejerna så lite att göra i garderoben att de bara stod och hängde. Kommer in och jag har nog aldig sett stället så dött!!! Vi stannar inte länge utan går vidare till Bullitt. Vilken lättnad när vi ser att där är de nästan lika mycket folk som vanligt!!!

Lördagen börjar med att klockan ringer 9.00 efter ca 4 timmars sömn! På med kläderna och iväg till Jocke och Andrea för att sitta barnvakt åt Ludde. Dom har ju köpt hus i Björklinge och nu håller de på att riva ut allt för att kunna renovera. Så jag och lill-prinsen roar oss själva hela dagen och sen blev de påskmiddag hemma hos mamma och pappa. Gott!!

Idag ringde klockan redan kl 8.30. Jag och syrran åkte med ut till huset och var barnvakter där. Ludde måste nog vara världens lättaste 5 månaders att ha att göra med!! Och de ju lika bra men passar på för han växer så fort och kommer nog tyvärr inte träffa honom lika mycket när de har flyttat ut dit!!!

Har äntligen fått min nya dator, så nu slipper jag den gamla som helt plötsligt kunde stänga av sig!! Tack Jocke!!

Imorgon e de dags för jobb igen, men e ledig onsdag och torsdag igen! :)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0