De blev tre kvällar på rad!!!

De började i torsdags med tjej-kväll på jobbet med vin. Vi gick igenom lite skönhetsprodukter och smink. Jätte kul och intressant och vinet var gått!! :) Efter inte ha ätit något sen lunch och sen drick vin ur en stor tekopp så kände jag absolut av de!!
Sen i fredags slutade jag tidigt, redan vid kl 15!! Så då träffade jag min Jessica som äntligen e tillbaka i Uppsala. Gick på stan och hon köpte himla fina skor. Vi har mycket att ta igen stumpan!!! Sen ringde Helena och föreslog after work och jag kan ju erkänna att jag inte var så svår övertalad!! Så de tre muskitörerna gick till Flurran och drack några aquq tini. Vid 11-tiden bestämde vi oss för att åka hem eftersom vi skulle ut dagen efter oxå så tyckte de va bäst att ta de lite lugnt!!
Så blev de lördags kväll och de tre muskitörerna samlades hemma hos mig för en snabb förfest. Sen bar de iväg, liten sväng upp på Bullitt men sen hamnade vi som vanligt på Flustret. Var så mycket folk, för mycket folk. Alldeles för trångt överallt, speciellt på dansgolvet.

En bild kan ju säga mer än tusen ord så jag lägger in några från gårdagen!! Mycket nöje!!

   

Naglar skulle målas och Johanna fixar telefon nummer!! :)

   

Groggarna var väl kanske inte de godaste igår!! Johanna visar upp sin blåa tånagel!! Och håret ska som alltid plattas!

   

Två av tre snyggingar!! Och så hittade vi Malin på Flurran!! :)

   

Och så Johannorna som alltid måste fula sig när en kamera e i närheten!! Ber om ursäkt för de!! :D
Grabbarna på korten bjöd på dricka så jag tyckte dom kunde få va me!!

   



Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Åke

Tredagars är bäst!

2009-04-26 @ 18:14:43
URL: http://asaelin.blogspot.com
Postat av: Thess

Fan va avis jag e. Jag villl oxå med!!! Längtar så till återträffen, den e ju snart! Då ska vi ha skoj!

2009-04-27 @ 13:04:59
URL: http://myrstackarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0