1:a april

Då var de reda april då, herrgud vart tar veckorna vägen? Känns nästan som jag inte hänger med!! Men nu är det äntligen vår! Bästa årstiden av dom alla enligt mig för nu har man den hemska vintern bakom sig och den underbara sommaren framför sig.
Igår var jag och fikade med Johanna nere på stan. Vet inte hur de går till men vi kan sitta och prata i timmar, närmare bestämt så blev de 7 timmar igår!! : ) Blev en del snack om vår återträff vi ska har i maj för alla oss som gick ut 9:an i Almunge 1999. Tänk att de redan har gått 10 år, som sagt tiden bara försvinner. Sen har jag haft ganska mycket att tänka på den sista tiden och ingen förstår hur jag känner som Johanna gör. (Trodde inte man kunde hinna börja känna på så kort tid!!) Hon förstår mig även när jag inte riktigt kan sätta ord på de!! Så de blev en kanon dag igår!!!
Idag ska jag och Carro ta en promenad i detta härliga vår väder till IKEA som öppnar nytt.. Ska äta lite lunch där och kolla in de nya huset. Sen ska jag träffa systeryster och så ska vi gå på bio. Mysigt att få umgås med Emma ibland!! 

Inga aprilskämt än, men de dyker säker upp!! 

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: anna.

Va mysigt du har det om dagarna! Jobbar du inte? :) Kram

2009-04-01 @ 12:41:11
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Thess

Åh jag tänkte oxå tamig till ikea idag,men Freja blidde magsjuk så det e bara att stanna hemma å tråka istället...

2009-04-01 @ 15:16:08
URL: http://myrstackarnas.blogg.se/
Postat av: Jess

A inte att forglomma.. Pappa fyllde denna dag o Sandra fick en pojk!!!!!! :)

2009-04-06 @ 05:02:41
URL: http://jayworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0