Tisdag!

Idag skulle jag bara ha jobbat mellan 7 och 11 men så var Linda sjuk. Känns som alla på jobbet är eller har vart sjuka. Jag hoppas verkligen jag slipper! Så i alla fall, så fick jag jobba till 14 istället. Men de gör inget, lite extra i kassan e alltid välkommet! Sen blev de en vända till Stadium och köpte en baddräckt (otroligt sexigt) så nu ska jag börja simma. Måste börja med någon slags regelbunden träning så nu jäklar. Börjar tröttna på alla promenader plus att jag går ändå till och från jobbet och de e 2x30 min. Sen finns de solarium där så jag kan unna mig att ha lite färg även nu när de blir höst och grått!!

I morgon e jag ledig, skönt. Inga planer men måste nog dammsuga. Sen har jag i o för sig lite grejer att sy, och en dragkedja att lag och två hyllor som jag ska betsa, och hämta en beställd bur på 190x100x50, så de blir kanske fullt upp i alla fall. Och så får de dessvärre bli en promenad också. Men något som e säkert är att jag ska ha sovmorgon!!!

Så de var min tisdag, om någon är intresserad!!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Oftast e d så när man e ledig att det finns 100 olika grejer att ta hand om. Kram

2008-09-17 @ 07:15:41
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Thess

Va kul att du också har börjatblogga, kul att ha något att göra när man ändå går hemma hela dagarna!

2008-09-17 @ 12:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0