Dagen efter!!!!!!

Ja usch ja. Aldig roligt med dagen efter, men desto roligare hade vi i går kväll. Problemet när jag festar med Johanna är bara att de blir lite för mycket. Men de e som det alltid har varit när vi har partat tillsammans!!! Galet!! Men jag kom hem helskinnad utan några minnesluckor. Dock kom jag hem ensam men de blir ju utgång nästa helg och helgen där på också så jag hinner nog hitta någon, men efter de så kommer jag ha minst en vit månad. Börjar ju bli gammal, pallar inte att festa så här längre. Behöver lugna hemma kvällar så jag kan vila upp mig!!!

Nu skulle de smaka himla bra med en stor pizza men de e de nog inte värt! Njuta i några minuter och sen ha ont i magen eller helt enkelt hitta på någon god mat som jag inte får magknip av. De e bara så svårt att komma på något som man kan jämföra med en pizza idag. Några förslag?

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vet inte vad som ska vara bättre än en pizza. En cupidosallad kanske!? Kram

2008-09-29 @ 21:43:31
URL: http://anna1441.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0