Skymningen kommer tidigt

Idag slutade jag kl 17 och när jag gick hem skymde de. Snart kommer de vara mörkt både när man börjar och slutar! Suck! Trottoaren var full med löv som jag vadade i och det kändes nästan som när man var liten och samlade ihop alla löven i en hög och sen slängde sig i, Måste nog erkänna att lite mysigt är det ändå med hösten, Så länge de inte regnar!!
I morgon e min lediga dag men jag ska in till jobbet vid tre tiden och så ska vi bygga upp julen. Allt jul pynt, granar, adventstjärnor, ljusstakar och allt annat som har med julen att göra ska upp i morgon kväll. Ska bli riktigt kul då ett helt gäng från alla avdelningar ska hjälpa till och så blir de pepparkakor, glögg och must! Får se till att hitta en jul cd också att spela! Ska de vara, ska de vara ordentligt!!!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad mysigt det låter med julpyntet.

2008-10-20 @ 20:43:28
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Thess

Mmmm älskar julen!!

2008-10-21 @ 08:16:32
URL: http://myrstackarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0