Lugn lördag

Först var det tänkt att det skulle bli utgång i kväll men ändrade planer så jag sparar mig till nästa helg i stället då de blir både fredag och lördag!! Fredag måste de ju partas för då fyller jag 25 och på lördagen e de personalfest. Söndagen blir det tårta för släkten och massa presenter till mig förhoppningsvis!! Men i kväll har jag haft en date med soffan och tv-dosan. Riktigt skönt att inte göra något alls ibland faktiskt. Bara kolla på tv, lyssnat på gamla klassiker på YouTube och så fick chillorna komma ut och springa lite. Nu ska jag nog krypa ner i min säng som jag har bäddat rent. Finns det något mysigare än att krypa ner i en ny bäddad säng! Så god natt på er allihop och sov så sött!!

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Johanna

det är bra att du vilar upp dig :)

2008-10-05 @ 14:42:47
Postat av: Anna

Nästa helg så tar vi igen denna lördags inställda party! :) Kramar

2008-10-05 @ 19:56:21
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Ska jagh hjälpa dig att fixa bloggen sen? Du kan ju inte ha så här tråkigt

2008-10-06 @ 15:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0