Helgen!!

Vart ska jag börja!?
Fredag var min födelsedag och den skulle ju firas!!! Och de gjorde Anna, Johanna, Helena och Carro. Förfest hemma hos mig. Botten upp! Sen blev de Flustret. Var kanske 10 personer där när vi kom. Anna min älskling bjöd på drickat så vi hade kul i alla fall. Sen träffade jag en riktigt trevlig och söt kille. Återkommer med mer info om jag har tur så håll tummarna! Tusen tack tjejer!!!








Sen kom lördagen!! Gick upp kl 9 efter 4,5 timmer sömn. Kunde inte sova längre av någon anledning. Städade undan från kvällen innan och sen var soffan min bästa vän fram till kl 15 då de var dags att börja göra sig i ordning. Vid fyra tiden kom Veronica. Vi fick i oss var sitt glas vin innan vi drog ner till jobbet och årets personalfest. Först var de middag med mer vin, sen började musiken och dansen men ännu lite mer vin. Måste bara säga att vilka stört sköna arbetskompisar man har!!! Speciellt min tjejer på hem avdelningen!! Vid tio tiden gav vi oss i väg till Musikens hus och Humor kväll men Özz, Måns Möller, Björn Gustafsson och Zoran. Så jäkla bra de var!!!!! Jag veronica och Taina gick sen till Flustret. Mer folk men inte samma party humör som fredagen så de blev väl sisådär! Men om man sammarfattar kvällen så var de kanon!

Söndag. Vaknar kl 11, ner på stan och köper present till farbror som fyller i morgon men som ska få paketet när han kommer hit och grattar mig. Hemma till 12.55, börja vispa grädde till tårtan. Kl 13 ringer de på dörren. Vem? Jo där står farmor, farfar och farbror. De skulle ju inte komma fören senare!!!! Jaja de fick vänta medans jag gjorde klart tårtan men sen var de fika. Kl 15 bytte jag gamla gäster mot nya då mamma,pappa,syrran,brorsan och svägerskan kom. Ännu mer härliga presenter till mig och mer fika och tårta. Vill inte se en tårta på bra länge nu för den står mig upp i halsen!!

Vilken helg de blev. Sova får jag göra någon annan gång!!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Som sagt, sova får man göra ngn annan gång... Ja jag vet att det e svårt att se bågarna, därför e d ju bra att man får hem dem och prova :) Kramar

2008-10-13 @ 07:15:28
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Thess

va skoj ni verkar ha haft det. Grattis i efterskott!!!

2008-10-13 @ 12:26:09
URL: http://myrstackarnas.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad modig du var som ringde :). Ska fixa nya nummer nästa gång :)

2008-10-15 @ 22:42:25
URL: http://knasfibbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0