Duktig i dag!!!

Känner mig lite duktig i dag faktiskt. Först gick jag till Rusta och Lindex. Hittade en jätte fin tunika där som jag nog ska ha på personalfesten på lördag. Sen gick jag hem med den påsen. Fortsatte sen åt andra hållet bort till Gränby. Letar efter ett par nya jeans men det finns inga. Hopplöst!! Och så gick jag hem igen. Men de blev nog några kilometer i dag i alla fall!! Har precis kommit upp ur ett långt och härligt bad. Är det ingen som kan tillverka ett badkar som är mjukt och faktiskt skönt att ligga i plus tillräkligt långt så man slipper ligga med böjda ben!! Men men de var avslappnande i alla fall. I morgon e de jobb igen men på fredag är det min dag och då ska jag firas. : )  Förhoppningsvis blir det förfest här hos mig med Anna, Johanna, Helena och Carro (det e de jag vet nu kommer) sen party och dans på flurran. Ser verkligen fram emot de!!! Men än så länge e det bara måndag.

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Ser oxå fram emot fredagen! :) Kramar

2008-10-06 @ 16:57:41
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Anna

Jag slutar 17 den dagen :( Kan kolla om jag kan gå tidigare eller byta med ngn. När behöver vi åka?

2008-10-06 @ 17:25:20
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Thess

man får väl gratulera i förväg...

2008-10-08 @ 16:22:24
URL: http://myrstackarnas.blogg.se/
Postat av: Johanna

hej skicka lite bilder på dig som du kan tänka dig att ha med och om du vill ha nån speciell text eller så. Skicka även om du vill ha nåt speciellt typsnitt på rubrikerna. Sen behöver jag dina inloggningsuppgifter på bloggen. du kan ju maila allt. kram

2008-10-09 @ 07:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0