Dagen innan fredag

Vart tusan tog veckan vägen? De e ju redan torsdag igen!!! Men lite har jag faktiskt hunnit med!
I måndags jobba jag till stängning.
Tisdags träffa jag Carro på stan så gick vi och åt på Unico, sen blev de bio Rallybrudar. Den var faktiskt helt ok. Rolig och må bra-tjej film!
Igår tog Linda med mig och Vonka på en kurs på Collection för att lära oss göra fina kort! Och jäklar vad kul de var!! Och de blev riktigt bra faktiskt. E lite stolt över mig själv för jag trodde inte alls de skulle bli så fina. Så nu kommer alla som jag känner få egen gjorda kort från mig vid alla födelsedagar!! : ) Kommer bli stamkund på Collection nu för jag vill ha allt!!! Tack Linda för att du frågade om jag ville med!!!
Idag torsdag händer de inget alls. Ska försöka komma i säng i god tid bara!
Men i morgon då kommer min älskling Jessica till stan. Så i morgon kväll ska vi ses och kanske ta en liten utgång. Jag som hade tänkt att ta de lugnt denna helg, men nej! Jobbar hela helgen så de blir väl inte värsta röjet men kul kan man ha ändå!!
Vecka 42 snart avklarad, 10 veckor kvar på 2008!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Då kan vi göra kort tillsammans. Jag har ju oxå gått på kurs där. :) Kram

2008-10-16 @ 19:40:03
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Åååh jag vill oxå göra fina kort... Du får lära mig :)

2008-10-16 @ 19:54:45
URL: http://knasfibbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0