Världens underbaraste pojke!!

Och jag är absolut inte partisk!!! ; )
Kommer precis hem ifrån barnsjukhuset där familjen nu bor i minst en vecka framöver! Lilla Ludde sov mesta delen av tiden men kikade upp några gånger och gnydde lite. Så liten men har ändå lite hull, inte alls så smal som man har sett andra förtidigt född vara. Och han har jätte bra värden. Pulsen och hur lugnorna fungerar mäts hela tiden och hans syra halt ligger på mellan 97 och 100% hela tiden och de är otroligt bra!! De e en riktig liten super kille som har kommit till världen! Och jag känner mig som världens stoltast faster!! De e rätt konstigt hur lite de behövs för att man ska smälta!! Han behövde bara titta på mig och ta tag i mitt finger så var jag såld!! Nu hoppas vi bara att allt fortsätter lika bra och att de får komma hem snart!! Vilket litet mirakel!!!

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Thess

gratulereaq. ja visst e de fina!!

2008-11-04 @ 13:52:13
URL: http://myrstackarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0