Torsdag...

... o i morgon e de alltså fredag igen!!! Vart tusan tar dagarna vägen?

Igår var jag och Emma upp till broder vår och så han äntligen fick sin present. Ett presentkort på ticnet!! Gick dit vid två och var inte hemma för än vid tio tiden!! Hoppsan, de blev vist åtta timmar, men va tusan man kan ju inte slita sig från de lilla underverket!! Och då snackar jag inte om min bror utan om min brorson!! Ca 3 cm och ett halvt kilo har han vuxit!! Och på tisdag blir han en månad!!

Idag.....ja inte har jag gjort många knop inte!! Måste ju få bara vara ledig lite eftersom jag nu kommer jobba fram tills nästa helg!! Åkte med Carro & Henke och handlade nu ikväll på Willy´s. Kanon att få följa med så jag kan handla lite mer när man fick åka bil ända fram till dörren. Och då menar jag verkligen ända fram till dörren, hade väl knappt en och halv meter till godo innan han hade backat in i huset!!! : ) Annars blir de mest att jag går till Ica och då orkar jag inte bära så mycket i taget, men nu har jag bunkrat upp ordentligt!!

Jaha så nu vet ni hur otroligt intressanta mina dagar kan se ut!! : ) Men vadå jag skriver nog detta mer för min egen skull än någon annan!!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Som sagt, man skriver för sin egen skull. Min blogg är mitt bollplank som jag brukar säga. Och förresten så tycker jag att det är intressant å läsa! :) Kramis

2008-11-27 @ 21:44:57
URL: http://anna1441.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0